12357132_10156378620455002_2268181437495304041_o

Mustang V6 -Procharger 470 PS

Go V6 GO!

Mnoho lidí se nás ptá, jaká maximální možná úprava lze udělat na V6 3,7 tak aby to auto  opravdu jelo !!

Na to se dá odpovědět jedním slovem PROCHARGE (kompresor – mechanické turbo)!  Protože  je to opravdu velký rozdíl oproti sériovému stavu, rozhodně doporučujeme zainvestovat do podvozku a do brzd. Například stejným způsobem jako jsme postavili tohoto Stanga. Protože sériový podvozek a brzdy mají velký deficit bylo naší povinností tento problém vyřešit tak aby auto bylo stabilní při brzdění a reagovalo na podněty rodiče. Uvědomme si, že  auto posouváme o třídu a kousek někam nad Mustanga 5.0 v atmosféře. To už vyžaduje komplexnější úpravu.

Nárůst výkonu je možný až 165 – 200k záleží na kalibraci ECU.

 

Námi upravený vůz: Mustang V6 (3.7) Duratec 37 – 3.7 L (3726 cc/227 CID) rok  výroby 2013  s automatickou převodovkou.

Hlavní úpravy:

1.Procharger kompresor – Sada

2.Brzdy: 5.0 plovoucí kotouče s hliníkovým středem + zadní upgrade plovoucích kotoučů      14″. A samozřejmě vhodná směs destiček!

3.Podvozek: Kompletní sada Roush Stage 2+  snížená světlá výška o 1/2 palce. Wattuv přímovod Cortex racing.

4.Hliníková kardanová hřídel od DSS  Heavy duty! Rozhodně doporučujeme

5.Výfuky- koncové tlumiče Roush performance

Zásadní rozdíl a postřehy z jízdy:

Auto je velice agilní  a to díky nízké celkové provozní hmotnosti, nárůst krouticího momentu je opravdu značný. Již po překročení 1500 otáček mustang uhání jak splašené divoké prase ! :- ) A mechanické turbíně nedochází dech ani ve výších otáčkách přes 5500RPM! Při překročení 4800RPM opět ucítíte tlak na váš hrudní koš, protože vačky se opět překlopí (přečasují)  a turbína dodávající stabilní tlak okolo 8PSI se rozhodně nechystá ustoupit!  Díky tomu je  z auta „TOPGUN“ nebo „peklo na kolech“  nebo jak tomu chcete říkat. Už tomu chybí křídla.

Když se dostaneme k normální všední jízdě vše zůstává  při starém, tím chci říct, pokud nebudete zrovna šlapat na plynový pedál tak spotřeba a jízdní komfort zůstává stejný, díky úpravám podvozku ale samozřejmě lepší. Motor má sametový chod bez cukání a spotřeba díky časování na EU benzín je o chloupek nižší. Pokud auto budete vodit ve výším spektru otáček spotřeba bude okolo 13-14l/100km s kompresorem, což je velice slušné!

Často kladená otázka: A vydrží to motor? Co na to říct? Pro laickou veřejnost jedině takto.

Proč by se tedy nabízely tyto  aftermarketové  kompresorové sady?  Nikdo v USA nebude riskovat případné soudní nepříjemnosti! Tím chci jen říct, že je to odzkoušené na stovkách aut a opravdu se nemusíte bát o svůj motor!

Pro technicky založené: Motor 3.7 V6 Ford Duratec 37 – 3.7 L (3726 cc/227 CID je velice sofistikovaná  a spolehlivá pohonná jednotka. Jedná se o lehký agregát  osazený  moderní technologií, stejný je instalovaný i do radikálu RXC 3.7 V6.

Jak to šlape:

Foto zde :

???????????????????????????????

 

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? 12366139_10156378620700002_8137489360358428459_o 12357132_10156378620455002_2268181437495304041_o 11224341_10156378620570002_6861522806842087966_o 1614211_10156378620640002_5060428551195351699_o 704681_10156378620845002_8356571275524591977_o

??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ??????????????????????????????? ???????????????????????????????

 

The END!  To be continued.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Napsat dotaz


Vaše jméno (vyžadováno)

Váš telefon (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva