12998197_10156831138670002_1410285369723416069_o

ME500RSC – TAM KDE BĚŽNÉ GT KONČÍ MY ZAČÍNÁME!! pro modely 2015+ !

500k v atmosféře! ME500RSC ! Tam kde běžné GT končí my ZAČÍNÁME 6999rpm-7700rpm!

Kod : ME500RSC-472k cena této úpravy je 147 299Kč s DPH.

Dále je zde sada pro zákazníky , kteří již mají od nás úpravu ME450 a chtějí se dostat na výkon ME500RSC. Níže je sada právě pro ně!

Kod: ME500RSC-450UP cena této sady je 108 779kč s DPH.

Poznámka: Úprava vyžaduje změnu zadních tlumičů výfuku, sériové tlumiče nejsou vhodné  pro tuto specifikaci a to z důvodu špatné průchodnosti a velkému zpětnému tlaku, který negativně ovlivni  výplach motoru ( doporučujeme koncovky ROUSH axle back, GT 350 Ford racing (sport), Roush ACTIVE EXHAUST, Ford Racing včetně X-pipe) Výfuky nejsou součástí této úpravy! Výfuky prodáváme zvlášť.

Rádi bychom Vám představili úpravu motoru a řídicí jednotky motoru  s označením ME500RSC  která se řadí přímo doprostřed mezi naše  série ME450 a ME700.

Jedná se o atmosférický koncept  který je naladěný díky komponentům z Ford Mustang Shelby GT 350 na výkon 472koní a krouticí moment 525N/m .  Konkrétně jsme použili sací manifold (plénum) a škrtící klapku z Shelby GT350 dále zde máme námi upravené studené sání Airaid  s upraveným rozvodem vzduchu pro rychlejší proudění vzduchu (MAF housing 112 mm )  ! Dále je součástí teto úpravy náš software řídicí jednotky z odladěním.

Porovnání série 421k a  ME500RSC -472k:

Auto v sériovém stavu má o proti ME500RSC vyšší krouticí moment  v nižších a středních otáčkách (pozor ne v celém rozsahu) ale pouze a jenom cca o 8- 10N/m. Ale znatelný rozdíl přichází ve vyšších otáčkách kde GT350 má vyšší krouticí moment a samozřejmě i výkon který  se zastaví u čísla 472 koní při 7300RPM. A to vše díly velkému objemu vzduchu v sacím manifoldu který je o proti GT sacímu manifoldu  o jeden litr vzduchu větší!

Při jízdě s touto  úpravou nevnímáte pokles  krouticího momentu v nižších otáčkách , celkově  průběh výkonu pociťujete velice plynule až do samého vyvrcholení které  přichází v 7 300 RPM a vše  završí omezovač svým zaklepáním v 7 600 RPM To už je maximální možný strop! Je to jako při SEXU  :-D .

Věřte mi nebo ne ale  s touto partnerkou je  řidičský SEX daleko zábavnější !

Pro porovnání se zámořskými daty z USA. Proto zde  vkládám grafy a připomínám že ztráty na pohonném ústrojí s manuální převodovkou jsou 20-22KW! Tak že si vše porovnejte sami :-D. Co si o tom myslíte?  První dva grafy jsou  z USA . Dále pokračují naše  výsledky.

jdm_gt350_im_test

160505131844_0001 160505132052_0001 160505132209_0001 lksdfcd

Dále pár fotek.me10

me9

me8

me7

me6

me1

me2

me4

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Napsat dotaz


Vaše jméno (vyžadováno)

Váš telefon (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva