mustang2015 ME

Mustang GT 2015/2016 EU verze – 433 koni bez ztráty záruky!

Mrzí tě že v USA tvému mustangu přistřihli ocas  a poslali ti ho přes oceán?

EU verze mustangů se směrem  k nám do Evropy plaví přes oceán s trošku jiným softwarem než mají americké verze. To je pro všechny známá věc! Rozdíl není velký je to cca 10koní. Ale nejde tak ani o výkon jak o ten krouticí moment který pociťujete při sešlápnutí plynového pedálu a průběh výkonu ve vyšších otáčkách.

Dnes jsme uvolnili námi vyvinutý a  odladěný software pro  řídicí jednotky Evropských mustangů, který tento výkonový deficit vyplní a lehce pozdvihnou.  Tento software  jsme ladili a postupně vyvíjeli na třech různých vozech Ford Mustang GT určené pro prodej na evropském kontinentu.  Tři různé evropské verze softwaru, přesněji řečeno tři různé stratégy cody řídicí jednotky 2015/2016.

Výsledek naší práce je překvapující! Bez toho aniž by jsme museli měnit jakékoliv komponenty motoru,  docílili jsme  nárůstu výkonu o 12koní  a kroutícího momentu o 15N/m. A také  jme, odstranili omezovač rychlosti a posunuli omezovač otáček na 7400RPM!

Všechny vozy byli upraveny ihned po příjezdu do EU tak jak byli od dealera Ford CZ.

Úprava je vratná a zabere 2 hodiny na našem servise.  Ale upřímně řečeno, nebudete chtít dát původní software nikdy zpět!

Veřejně chci poděkovat tímto celému našemu týmu  ME za super práci!

mustangme2 mustang2015 ME me3

2 komentáře u „Mustang GT 2015/2016 EU verze – 433 koni bez ztráty záruky!

  1. Přema

    Skvělá práce ;-) Tak teď už jenom chlapi hopsa hejsa na Ekobejsa. Tam bude ladící potenciál díky turbu asi o dost větší a bylo by zajímavé, co by s tím vaše české šikovné ručičky dokázaly :-D

  2. admin Autor příspěvku

    Ahoj, děkuji za reakci na toto Vlákno Ekobejsa jsme již ladili a vlákno připravujeme , je tam opravdu velký potenciál bohužel při využití plného výkonu pouze na 20minut pak začnou fungovat tepelné ochrany a motor musíš nechat ochladit, Když pokud chceš jezditi o nějaký čas déle musíš nutností je výměna mezi chladiče turba! Jinak eco boost je dobrý motor ale pro mustanga není vhodný. Lepší je kombinace Focus RS!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Napsat dotaz


Vaše jméno (vyžadováno)

Váš telefon (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva