fss-40-1000_09

Závodní řešení CorteX SLA! S197-GT3

CorteX Double A-Arm SLA Front Suspension 2005-2014 S197 Mustang

Extrémní grip to je filozofie společnosti CorteX racing! A to je svatá pravda! Společnost Cortex vyvíjí ty nejlepší možné komponenty podvozku pro Ford Mustang (65-2016), které kdy svět spatřil! Je to opravdu precizní technologie, která je dokonale navařena, testovaná a hlavně zpracovaná.

Na testování většiny komponentů pro Cortex racing se podílí také Mustangevolution.cz , který před třemi lety začal exklusivně testovat v Evropských podmínkách nové revoluční zavěšení kol SLA. Jedná se o zcela odlišnou koncepci přední nápravy oproti sérii (mcpherson). A to vše díky více prvkovému uložení přední nápravy ( lichoběžníková náprava , multi-link systém). Oproti mcpherson nápravě je tato náprava rozšířená a dovoluje velký rozsah nastavení odklonu kol a záklonu hlavního čepu. Díky čemu dosáhnete vyšší jízdní stability a rychlejší reakce na řízení! Oproti sériovému stavu je to k  nepoznání!

Samotná náprava ač je maximálně odlehčená je velice pevná, nekroutí se ani pří sebevětším zatížení a to samé platí o kloubových uloženích na nápravě! Jelikož se jedná o závodní řešení veškeré uložení je řešeno za pomocí unibalů (kloubového spojení)! Toto řešení nezaručuje pohodlí na cestách ale dokonalý kontakt s vozovkou. Dá se říct, že jediným limitem nápravy jsou nedokonale zahřáté pneumatiky a limity řidiče.

Náprava od první verze prodělala hodně změn. A pár zásluh na tom má i Mustangevolution.cz, který po boku CorteX racing testoval SLA nápravu v sezoně 2013,2014. A v roce 2015 zásluhou této nápravy dopravil svého STANGA do cíle při kvalifikaci v šampionátu Carbonia cup v čase 1:46s! Ale to není zdaleka limit!

Speciál Mustangevolution S197 GT3 má kromě SLA přední nápravy také upravenou zadní nápravu a veškeré hlavní konstrukční prvky zadní nápravy jsou výrobkem CorteX racing!

Zadní náprava je klasická pevná 8.8 Ford ale komplexně upravená. Hlavní předností je Wattuv přímovod (zamezuje axiální posuv nápravy při pružení), Coil-over systém v kombinaci s tlumiči PENSKE (kompletně stavitelné- výrazně zlepší reakci na volant), LCA (získáte grip), Stavitelný stabilizátor(získáte možnost nastavení přetáčivosti a nedotáčivosti vozu), Torque arm( dostanete extrémní grip)! Většina těchto komponentů zadní nápravy co používá ME-S197-GT3 se vyrábí ve street verzi, kterou lze nainstalovat na sériovou S197! A to opravdu stojí za to! Pak už auto nebude jezdit jenom rovně!

 fss-40-1000_011 mustang-front-axle%202 fss-40-1000_09 podvozek penske%20predni%20tlumice shk-40-1000-7500-penske-02 IMG_4025

   12109155_10156219966170002_4695748136075617818_n

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Napsat dotaz


Vaše jméno (vyžadováno)

Váš telefon (vyžadováno)

Váš email (vyžadováno)

Předmět

Vaše zpráva